Belvi TravelBelvi Travel
Forgot password?

Istanbul avio – Monaco hotel 3* – 3 noći

DESTINACIJA
Evropski grad – Istanbul

PAKET ARANŽMAN AVIONOM

Cena od
0€
paket / po osobi

Turska

Istanbul AVIONOM 

Termin putovanja:

 

Istanbul – grad koji leži na dva kontinenta, spoj istoka i zapada, Evrope i Azije, sa svojom raskošnom kulturnom ostavštinom, nikad ne prestaje da oduševljava. Uobličile su ga četiri snažne civilizacije: grčka, rimska, vizantijska i osmanlijska. Kroz istoriju je nosio različita imena: Bizantion, Novi Rim, Konstantinopolj, Carigrad i Istanbul. Danas je Istanbul velegrad, sa preko 13 miliona stanovnika koji stanuju i rade na dva kontinenta. Moderni Trg Taksim ili kvartovi Bejoglu i Osmanbej, će učiniti da se osećate kao u bilo kojoj svetskoj metropoli, dok ćete se šetajući Sultanahmet trgom neizbežno vratiti par stotina ili čak hiljada godina unazad. Novo i staro, Orijent i Evropa, islam i hrišćanstvo – isprepletene i neraskidivo povezane.

Individualni program putovanja avio kompanija Turkish Airlines  3 noći 

  • 1 dan BEOGRAD-ISTANBUL

Sastanak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, tri sata pre poletanja aviona . Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Poletanje aviona za Istanbul u 09:00h (let TK1082). Sletanje  u Istanbul, u 11:50h -lokalno vreme. Pasoške i carinske formalnosti. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14:00h-lokalno vreme. Noćenje.

  • 2- 3. dan ISTANBUL

Doručak. Slobodni dani za individualna razgledanja i posete. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta i poseta: poludnevno panoramsko razgledanje grada Istanbula-Plava džamija, Aja Sofija(spolja-bez ulaska), Kapali čaršija, Top Kapi palata; poludnevno krstarenje Bosforom sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji; fakultativni večernji odlazak na tursko veče (večera i program). Noćenja.

  • 4 dan ISTANBUL-BEOGRAD

Doručak. Napuštanje soba do 10:00h-lokalno vreme. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Beograd u 19:40h -lokalno vreme (let TK 1083). Dolazak u Beograd u 19:20h-lokalno vreme.Kraj programa.

Važna napomena:

-Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečje pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Aranžman je rađen na bazi od minimum 10 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

 

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

  • Avio prevoz na relaciji Beograd-Istanbul-Beograd, avio kompanijom Turkish Airlines, sa dozvoljenih maksimalnih 23 kg prtljaga (1 kofer) i 8kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja.
  • Aerodromske i YR taksa 133.81 EUR (TAX EUR RS 17.13, TAX EUR RF 0.98,  TAX EUR YR 88.00 – nerefundabilna, TAX EUR M6 3.00,  TAX EUR LG 4.48, TAX EUR TR 20.00,EUR  0.22-RS). Aerodromske takse su podložne promeni do dana polaska na putovanje. Deca 0-2 godine ne placaju aerodromske takse ( avio kompanija Turkish Airlines)
  • Smeštaj u izabranom hotelu, u dvokrevetnim standardnim sobama, na bazi 3 i 4 noćenja sa doručkom
  • Transferi prema programu.
  • Asistencija lokalnog vodiča u Istanbulu, na srpskom jeziku (ne podrazumeva svakodnevnu i celodnevnu asistenciju)

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

Troškovi fakultativnih izleta i poseta, ulaznice za muzeje i lokalitete

  • Nepomenute usluge
  • Obavezno međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19, (mogućnost pribavljanja u agenciji)

USLOVI PLAĆANJA:

Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, dok je ostatak podložan promeni.

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvodjenja fakultativnih izleta snosi ino-partner.

Cene fakultativnih izleta:

  • Aja Sofija  + Plava Džamija + Hipodrom  +  Topkapi- 40 € (obilazak u pratnji vodiča), ulaznice i vodič na srpskom uračunat u cenu
  • Vaseljenska patrijaršija i Krstarenje Bosforom – 25 € (cena uključuje obilazak Patrijaršije, vožnju brodom i pratnju lokalnog vodiča),
  • Obilazak Dolmabahče palate – 25 € (cena uključuje ulaznicu za palatu u pratnji vodiča),
  • Tursko veče na brodu – 45 € neograničenno piće
  • Minimum za realizaciju fakultativnih izleta i poseta je 15 putnika.

 

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,nacina usluzivanja obroka, odsustva pojedinih sadrzaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predvidjenih Zakonom.

Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predvidjena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.


Organizator: BELVI d.o.o., 11070 Beograd (Novi Beograd), Jurija Gagarina 12b,
Matični br. 06037763, Kategorija licence A br. OTP-116/2021 od 13.10.2021.
Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja agencije Belvi DOO.
Cenovnik br. 01 / 20.10.2022

SMEŠTAJ HOTELIMA:

Monaco Hotel 3*

Hotel se nalazi u delu grada Laleli, u blizini trgovačke zone i mnogobrojnih prodavnica i restorana. Udaljen je 17km od aerodroma Istanbul Ataturk, 55km od aerodroma Sabiha Gokčen, 2.5km od Aja Sofije i Topkapi palate, 1km od Kapali čaršije, 300m od tramvajske, autobuske i metro stanice. Hotel raspolaže sa 65 soba; ima recepciju, restoran, bar, pristup wifi internetu, prostoriju za sastanke. Svaka soba ima kupatilo (tuš), centralnu klimu, TV, telefon, mini frižider (mini bar uz doplatu), fen za kosu.
Doručak je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.

www.istanbulmonacohotel.com

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju: 

  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.
  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 80% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.
  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA- NAPOMENE:

*Organizator putovanja zadržava pravo promene navedenog hotela sličnim iste ili više kategorije.

  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja.Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela,vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
  • Kontinentalni doručak je lagani jutarnji obrok, koji se služi u ograničenim količinama, i sastoji se od jedne vrste peciva, džema ili marmelade, maslaca ili margarina, čaja, filter kafe.

NAPOMENE:

  • Program je individualan. Hotelska rezervacija se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 10 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu hotelske rezervacije je najkasnije tri radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, imena ili prezimena putnika, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. U tom slučaju, nova rezervacija se vrši po važećem cenovniku na dan rezervacije.
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja.Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
  • U Turskoj ne vladaju bolesti epidemioloških razmera,prethodna vakcinacija nije potrebna.
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Mole se putnici da prilikom rezervacije ,a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu(dostaviti fotokopiju prve strane pasoša).U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici!!
  • VAŽNA NAPOMENA:Kod transfera aerodrom-hotel -aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu,a uzavisnosti kako zbog konfiguracije terena takoi unajvećoj meri u zavisnosti od saobraćajne prohodnosti.Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.Organizatorputovanjazadržava pravopromeneredosleda pojedinih sadržaja u programu.

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,nacina usluzivanja obroka, odsustva pojedinih sadrzaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predvidjenih Zakonom.

Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predvidjena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice.

  • Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • Za realizaciju programa je potrebno minimum 10 putnika. Krajnji rok za prijavu je 15 dana pre polaska ili do popune mesta. Krajnji rok za obaveštavanje putnika u slučaju otkazivanja putovanja od strane organizatora putovanja je 5 dana pre početka putovanja

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obaveznoi to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja.Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima Garanciju putovanja po Polisi osiguranja br. 470000054131 od 01.10.2022., zaključenog sa ugovaračem osiguranja Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD“ koja važi od 01.10.2022. Belvi d.o.o., Beograd – Novi Beograd, Jurija Gagarina 12b. Kategorija licence A br. OTP-116/2021 od 13.10.2021.