Belvi TravelBelvi Travel
Forgot password?

Hurgada – Jesen / Zima 2022 – Egipat – La Rosa Waves – 4*

  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4
  • La Rosa Waves Resort 4

DESTINACIJA
Hurgada – Egipat

PAKET ARANŽMAN – AVIONOM
Leto 11/12 dana (10/11 noćenja, čarter let)

Hurgada – Egipat – Leto 2022

La Rosa Waves Resort 4* – Hurgada

Besplatno boravi dvoje dece – prvo dete do 14 godina i drugo dete do 7 godina.

Položaj: Hotel je otvoren  u decembru 2019. godine, nalazi se u Sakali, u blizini marine, tržnih centara, kafića i restorana, odmah uz hotel Sea gull (jedan od najpopularnijih hotela na našem tržištu). Udaljen je 10 km od aerodroma u Hurgadi.
Plaža:Poseduje sopstvenu peščanu plažu, ležaljke i suncobrani su besplatni za goste hotela.
Sobe: U ponudi ima 264 smeštajnih jedinica.
Standardne sobe su površine između 20 – 25 m² (max 2 odrasle + 2 dece ili 3 odrasle), sadrže francuski ležaj ili dva standardna ležaja, dodatni ležaj je sofa ili fotelja na rasklapanje.
Sve sobe su urađene u modernom dizajnu i savremeno opremljene,  svaka soba ima klima uređaj, SAT LCD TV, sef, mini bar, ketler, za čaj, kupatilo opremljeno sa kadom/tuš kabinom, terasu ili balkon. Wifi internet je dostupan u sobama.
Hotelski sadržaj: Recepcija, glavni restoran, 4 a la carte restorana, lobi bar, bar na bazenu, bar na plaži, spoljašnji bazen(greje se zimi), fitness I SPA centar, dečiji klub, akva park,  bilijar, stoni tenis, dečija animacija.
Uz doplatu: Room servis, doktor, masaže i tretmani u spa centru, sauna, đakuzi, tursko kupatilo, usluga pranja veša, bilijar, prodavnice, frizer, svi sportovi na vodi, sva uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, telefon/fax, energetska pića, sveže ceđeni sokovi, flaširana pića i pića u limenci, luksuzna uvozna pića, specijalna vina, turska kafa, kokteli, a la carte restorani (Tota Fareast i Italian Restauran besplatno jednom u toku boravka, Tappnyaki i Seafood Restaurant se plaćaju, potrebna rezervacija unapred),  sva hrana, piće i usluge van hotelskog koncepta AI usluge.
Usluga: All Inclusive – sve uključeno (doručak-ručak-večera) – buffet servis (samoposluživanje), užine, čaj, kafa, domaća alkoholna i bezalkoholna pića.
Napomena: Odlična lokacija ,gradski hotel, preporuka za parove i osobe koje žele da budu u centru dešavanja.

***Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema lokalnih operatera. Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima (uključujući i mere pandemije covid-19), te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA – AVIONOM – PO OSOBI UKLJUČUJE:
HOTELSKI SMEŠTAJ I USLUGE + AVIONSKI PREVOZ + AERODROMSKE TAKSE + TRANSFER

TERMIN/USLUGA23.6.-4.7.4.7.-14.7.14.7.-25.7.25.7.-4.8.4.8.-15.8.15.8.-25.8.25.8.-5.9.5.9.-15.9.15.9.-26.9.
BROJ NOĆENJA
STANDARD - AI
PAKET ARANZMAN PO OSOBI
PAKET ARANZMAN TRECA OSOBA
I I II DETE 0-2 GOD.
I DETE 2-14 GOD., II DETE 2-7 GOD.
II DETE 7-14 GOD.
JEDNOKREVETNA SOBA

(za sve termine, strelica udesno →)

Hotelski popust uključen u cene paket aranžmana.
POPUSTI i PROVIZIJE se ne odnose na aerodromske i YQ takse.

PAKET ARANŽMAN LETO 2022 – AVIO PREVOZ (poseban čarter let) BEOGRAD • HURGADA • BEOGRAD

PROGRAMI PUTOVANJA

PROGRAM PUTOVANJA LETO 2022Dan polaska – poletanja aviona je datum iz tabele. Prvi dan: Sastanak putnika na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla” kod šaltera za čekiranje u sali za međunarodne odlaske tri sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let na relaciji Beograd – Hurgada (oko 3,5h), kompanijom Air Serbia(Aviolet). Sletanje u Hurgadu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik lokalne agencije. Transfer do izabranog hotela. Noćenje. 10/11.dan: Boravak na bazi izabrane usluge u izabranom hotelu. Slobodno vreme za fakultativne izlete i individualne aktivnosti po želji putnika. Noćenje. 11/12.dan (poslednji dan boravka): Napuštanje soba prema hotelskim pravilima (do 10h). Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u Hurgadi. Poletanje aviona (čarter let) za Beograd prema planu letenja. Dolazak u Beograd posle 3,5h leta. KRAJ PROGRAM.

*Molimo putnike da provere tačno vreme poletanja dan pre polaska na putovanje, kao i povratka sa istog.

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA OBUHVATA: 

  • Avio – čarter let na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd.
  • Grupni transferi autobusom od aerodroma u Hurgadi do izabranog hotela, u odlasku i povratku.
  • Aerodromske takse za čarter let u iznosu od 52,96 evra (aerodrom Nikola Tesla 21,61 evra, RF taksa 0,98 evra i aerodrom Hurgada 30,37 evra). Aerodromske takse i eventualne doplate za gorivo su sastavni deo paket aranžmana, samim tim je i njihova promena dozvoljena do momenta polaska, ukoliko dođe do povećanja ili smanjenja.
  • Doplatu za gorivo – YQ taksu po (za odrasle i decu preko 2 g.). YQ taksa predstavlja nadoknadu za gorivo i definisana je ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja putnik je dužan da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 15h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10h) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobicajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
  • Servis predstavnika agencije i troškove organizacije programa.

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:  

  • Egipatsku vizu i usluge viziranja 25 USD po pasošu za državljane R. Srbije.
  • Obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa doplatom za COVID-19. Informaciju o uslovima i iznosu osiguranja možete dobiti u agenciji.
  • Fakultativne izlete, individualne troškove putnika, troškove testiranja na COVID-19.

Organizator: BELVI d.o.o., 11070 Beograd (Novi Beograd), Jurija Gagarina 12b,
Matični br. 06037763, Kategorija licence A br. OTP-116/2021 od 13.10.2021.
Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja agencije Belvi DOO.
Program putovanja Leto 2022 / Cenovnik br. 5 / 25.05.2022.


NAPOMENE ZA PROGRAM PUTOVANJA:

VAŽNO – Ulazak u Egipat

22. 6. 2022. NOVI USLOVI – ULAZAK U EGIPAT: Ukinute su sve mere koje se odnose na suzbijanje virusa Covid-19 za sve putnike koji putuju u Egipat.

Svi putnici su dužni da popune online deklaraciju ministarstva zdravlja Egipta 48h pred planirano putovanje na sledećoj adresi www.visitegypt.gov.eg nakon čega će dobiti jedinstveni QR kod koji im je potreban prilikom ulaska u Egipat.

Realizacija svih programa putovanja agencije BELVI zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da putnik ne poštuje važeće mere ili nema svu neophodnu dokumentaciju za putovanje.
U trenutku objave ovog programa, važe covid-19 uslovi za putovanja u Egipat objavljeni na sajtu Ministarstva spoljnih poslova R. Srbije, gde se o budućim promenama uslova putovanja u Egipat putnici sami obavezuju da se informišu neposredno pre početka putovanja prateći link: www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje
Covid-19 uslovi za ulazak u Republiku Srbiju se nalaze na sajtu Ministarstva spoljnih poslova: www.mfa.gov.rs/gradjani/ulazak-u-srbiju/covid-19-uslovi-za-ulazak

JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA: cena je po osobi, naznačena je u tabeli u EUR (dinarsko plaćanje), za svaki termin, objekat i uslugu.

HOTELSKE SKRAĆENICE I NAZNAKE U TABELI: standardna soba – dva standardna ležaja ili bračni ležaj sa mogućnošću pomoćnog ležaja, standardna soba glavna zgrada – dva standardna ležaja ili bračni ležaj sa mogućnošću pomoćnog ležaja, superior/deluxe/premier/premium soba – soba veće površine i bolje opremljenosti od standardne, VR (vila soba) – standardna soba u vilama (nekada mogu biti preko puta ulice), cascada/akva park soba – dva standardna ležaja ili bračni ležaj sa mogućnošću pomoćnog ležaja u delu hotelskog kompleksa oko Aqua Parka (odvojen od glavne zgrade – annex deo ili vile, sobe mogu biti u prizemlju ili na spratu, sa liftom ili bez), family soba/family suite – porodična veća soba, može imati jednu ili dve prostorije, main building – glavna zgrada, SV (sea view) – pogled na more, SSV (sea side view) – bočni pogled na more, GV/GS (garden view/side) – pogled/strana na vrt/baštu, PV (pool view) – pogled na bazen, LV/LS (land view/side) – pogled/strana na kopno, L/P (lagoon & pool) – laguna/bazen. AI – All Inclusive (sve uključeno – samoposluživanje): doručak – ručak – večera + dodatna usluga: slatka ili slana užina, bezalkoholna i alkoholna pića prema hotelskom planu (detalji na sajtu hotela).

U PRIPREMI

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:  Cene paket aranžmana su izražene u EUR. Plaćanje je dinarsko po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća se prema kursu na dan uplate.

  • gotovinski ili platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, American Express i Dina, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • plaćanjem na rate (do 9 mesečnih rata, bez uplate akontacije i bez kamate) – kreditnim karticama Intesa banke (Visa i Mastercard), plaćanje prilikom rezervacije.
  • čekovima građana sa odloženim plaćanjem do 15. decembra 2022. , rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
  • administrativnom zabranom preduzeća sa kojima Belvi d.o.o. ima potpisan Ugovor o administrativnoj zabrani.
  • virmanskom uplatom pojedinaca ili preduzeća na osnovu izdate fakture

Belvi d.o.o. zadržava pravo da odredi posebne uslove plaćanja za specijalne vrste aranžamana ili promotivne ponude.

 

VAŽNE NAPOMENE:

  • Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja early booking-a (popust za rane rezervacije) važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika i naplatu troškova promene, a može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja.
  • Državljani Srbije koji ulaze u Egipat moraju imati pasoš važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja.
  • Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečje pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
  • Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemljama kroz koje prolaze. Svi strani državljani koji koriste usluge naše agencije su u obavezi da se raspitaju o viznom režimu Egipta, kao i da u pasošu sa kojim izlaze iz Srbije imaju ulazni pečat na teritoriju Republike Srbije.
  • Na letu prevoznika Air Cairo dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg.
  • Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji. U slučaju eventualne naknadne promene kategorije hotela, organizator ne snosi odgovornost.
  • U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa KORONA – COVID 19 sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
  • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
  • Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
  • Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
  • Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
  • Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
  • Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
  • U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
  • Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Belvi Travel-a su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

OPŠTE NAPOMENE:

  • Rezervacije hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja i nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih agencija. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi obratiti se predstavniku lokalne agencije / ino partnera.
  • Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
  • Stranke su dužne same da se informišu o vremenu povratka sa destinacije kod predstavnika.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika lokalne agencije / ino partnera na destinaciji.
  • Putnici koji poseduju putnu ispravu BIH moraju sami vizirati svoj pasoš u ambasadi Egipta u Sarajevu, u protivnom njihovo putovanje neće moći da se realizuje. Nosioci pasoša BIH mogu prilikom ulaska u zemlju dobiti dodatni pečat u svoj pasoš, u toj situaciji su dužni da isto prijave vodiču prilikom info sastanka. Svi putnici sa pasošem BIH koji dobiju dodatni pečat moraju se javiti u kancelariji turističke policije radi procedualne aktivnosti registrovanja boravka u Egiptu. U slučaju da se putnici ne jave kancelariji turističke policije rizikuju plaćanje kazne prilikom izlaska iz zemlje.
  • Egipatska kuhinja se zasniva na povrću, testeninama, ima manje mesa i suhomesnatih proizvoda.
  • Vrsta i kvantitet hrane zavisi od kategorije hotela. U slučaju manjeg broja gostiju hotel može doneti odluku na licu mesta da umesto all inclusive usluge hranu poslužuje po principu set menu. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo recepcija hotela po dolasku u hotel. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta.
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja, fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravo na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se uzima po ličnom zahtevu na recepciji, uz mogućnost doplate, ili se rezerviše u agenciji na upit.
  • Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • Ukoliko su dve ili više osoba rezervisale zajedno dvokrevetnu ili višekrevetnu sobu, a u slučaju odustanka od putovanja ukoliko nema treće osobe koja zamenjuje jednu od njih, organizator putovanja ima pravo naplate pune cene smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih niti da isti rade 24 časa. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.)
  • Pravila oblačanja u većini hotela za vreme večere u restoranima je za muškarce, nošenje dugih pantalona, a sve vrste kupaćih kostima nisu dozvoljene.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko hotel promeni koncept all inclusive, ultra all inclusive, radno vreme restorana, barova, diskoteka i ostalih hotelskih sadržaja, niti je hotel dužan da o novonastalim promenama obavesti ino partnera i organizatora putovanja.
  • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
  • Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i soba, ne garantuju da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
  • Broj telefona predstavnika lokalne agencije / ino partnera će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
  • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Minimalan broj prijavljenih učesnika za aranžmane rađene na bazi letova redovne linije Air Cairo (50 putnika).
  • Minimalan broj prijavljenih učesnika za aranžmane rađene na bazi čarter letova (140 putnika). Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 5 dana pre puta.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju promena reda letenja od strane avio kompanije. Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja.
  • Organizator putovanja smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Belvi d.o.o.
  • Belvi d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima Garanciju putovanja po Polisi osiguranja br. 470000049518, počev od 01.10.2021. , zaključenog sa ugovaračem osiguranja Akcionarskog društva za osiguranje “TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD”koja važi do 01.10.2022. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na “TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” ul. Milutina Milankovića 7a, Novi Beograd na tel +381 1 3305 100 ili na mail office@triglav.rs